daniellakarlssons.blogg.se

150 uppgifter, 7 dagar.

Kategori: Allmänt

Nästa onsdag har jag matteprov. Jag har 150 uppgifter kvar. Alltså jag har räknat. Detta blir cirka 20 uppgifter om dagen. Ikväll gör jag tio. Jag har dessutom spanska nationella på måndag, vilket i stort sett kommer att avgöra mitt betyg. 
 
Ah ja, snart är det potatisgratäng vilket är så gott så jag blir galen. Sen har vi ingen idrott så jag drar till gymmet. Seeeen drar jag hem och gör mina tio matteuppgifter. Sen ska jag till Marcus morbror och sen åka ut till Marcus morföräldrars sommarstuga där vi ska fira valborg. Very nice. 
 
Jösses, alltså från och med nu är det hårdkörning vad gäller plugg. Det är nu eller aldrig, nästan. 
 
Min vackra planering. Hej kontrollbehov.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: