daniellakarlssons.blogg.se

Banansamtal

Kategori: Allmänt

God morgon! Imorse hade jag gott om tid efter frukosten och kände att jag ganska lugn! MEN, helt plötsligt ringde det på dörren och då kom jag på att Marcus skulle komma förbi vid 8 med min cykel och så skulle vi gå till skolan tillsammans. Så dååååå fick jag skynda mig! Det värsta var väl att jag inte sett att det regnade, så mina planer på jeansjacka kraschade. Men i tid kom jag helt klart! 
 
Nu sitter jag  och väntar på att kemiprovet ska börja 9.50. Vi fick dra från svenskalektionen redan efter 20 minuter för några i klassen ska redovisa inför liten grupp. Läraren sa att vi kunde plugga inför kemiprovet, men det vill inte jag. Då blir det kanske bara kaos i skallen. Vill bli av med det, komma hem, städa rummet och mysa ner mig med myskläder. Åh, vad skönt. 
 
 

 
 

Kommentarer

  • Emelie - Hälsinglands bästa bloggerska! säger:

    Fin blogg! :)

    Svar: Tack! :)
    DANIELLA KARLSSON

    2013-04-18 | 11:27:05
    Bloggadress: http://www.emeliehjort.blogg.se
  • Tarzan säger:

    AHAHAHA älskar dig <3

    Svar: love u toooo
    DANIELLA KARLSSON

    2013-04-18 | 15:20:22
  • Wilma säger:

    Hej! Jag har både gästbloggning och veckans blogg igång under kategorierna tävlingar och veckans blogg. Skulle va kul om du var med i något.

    Ha en fortsatt trevlig dag :)

    2013-04-18 | 16:48:06
    Bloggadress: http://minkrokodilochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här: