daniellakarlssons.blogg.se

Gulligt

Kategori: Allmänt

Är väldigt stolt över att jag är klar med alla kemiuppgifter, tog mig en vecka.., så duktigt.
 
Ska snart dra mig över till Marcus mormor och morfar och käka mat, goooooottt.
Sen drar vi oss hem till honom och jag har bestämt att vi ska ha fruktsallad och Dexter-mys. 
 
Jo förresten Marcusen, jag är väldigt kär i dig. Tack för att du älskar mig.
Usch så puttinuttigt och töntigt och jobbigt att läsa, nästan så det svider i ögonen på er.
Men ah, hejdå. Hoppas ni alla har kärlek. Mat eller människa, bara ni har någe. 
♡♡♡
 
 
 
 

Kommentarer

  • Tarzan säger:

    Love u ❤

    2013-04-07 | 17:50:02
  • Emmy säger:

    Så himla gulliga ni är. :D:D:D:D:D

    2013-04-08 | 19:38:47
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: