daniellakarlssons.blogg.se

Hola amigos jag vill bli spanjor

Kategori: Allmänt

IDAG ÄR EN BRA DAG, THANKS 
 
Alla som är intresserade ska nu få veta vad jag har gjort! 
 
Jag har simmat, yaaaay, simmade dock inte hela passet på grund av halsont. Blev katastrof efter förra veckans träning och nu tänker jag bli frisk för nu är det lov och vår vilket innebär awesomeness.
 
Gick på en minipromenad med familjen också och nu har jag öppnat godispåsen (FYYYY DANIELLA, fast nej. DET ÄR LOV och jag är normalviktig så jag bryr mig inte. Jag vägrar bry mig. HEheheeheheheheh lol) 
 
Resten av kvällen kommer säkerligen bli bra ska fixa en grej med bloggen, lyssna på när bror min dunkar musik, njuta av mitt skumma lyckorus och titta på en favoritfilm Get Him To The Greek. Den går på 6an klockan nio. Awesome. 
 
 
JO JUST JA, JAG PLUGGAR INTE OCH HAR INTE DÅLIGT SAMVETE, FÖR JAG HAR LOV. 
Tack för ordet, amigos. 
 
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Himla duktigt att du ändå simmade! YAAAAY. Har också något skumt lyckorus :o

    Svar: lyckorus i mitt hjärta :)
    DANIELLA KARLSSON

    2013-04-02 | 20:17:35
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: