daniellakarlssons.blogg.se

Inte Jättespännande Men Underhållande

Kategori: Allmänt

 
HEEEEJ HOLA HYPER TJEJ
 
Varning för att detta inlägg säkert blir långt!
 
Idag har jag pluggat, varit hos farmor, träffat Idas hund Olle för första gången, pluggat, sovit middag, tränat, ätit, pluggat och hamnat på golvet. 
 
HOS FARMOR ÅT VI BÄSTA PANNKAKORNA
 
Och så undrar jag hur min syster kan vara så spontanfin på alla kort när jag ser ut som Magnus Ugglas gamla moster typ. 
 
 
 
Men ja, jag tränade ju... Fast det var ett jobbigt beslut. Jag förklarar mina känslor HÄR.......
 
Det hela började med att jag vaknade, GLAD
 
 
Sedan sa Marcus att han skulle simma idag. Det trodde inte jag... Huhu, jag som inte orkar för jag är lat och jag har lov. Så jag kände såhär:
 
 
Detta utvecklades till att jag blev sur på honom. Väldigt oförklarligt och inte bra flickväns-beteende.
 
 
Sedan åt jag hundra pannkakor och mycket fika så då tänkte jag "Kanske väl lika gärna borde träna då"
 
 
Efter det blev jag skittrött och sov i farmors säng
 
 
Väl på träningen var jag helt stört hyper och jätteglad och jobbig och hyper.
 
 
Såhär sitter jag nu, hyper, öm och pluggredo. Har gjort 20 kemiuppgifter idag, ska göra 6 till sedan ska jag och min ömma kropp titta på Sex and The City och sova och äta banan. Adios. Tack för att ni var nyfikna på mitt liv och orkade läsa. Känns bra hörni, känns bra. 
 

Kommentarer

  • angelique säger:

    Sluta pluggarå!!!!

    Svar: Hahahah gjorde det
    DANIELLA KARLSSON

    2013-04-04 | 22:03:09

Kommentera inlägget här: