daniellakarlssons.blogg.se

Mi cama

Kategori: Allmänt

 
 
Hej ni! Här (den där skrynkliga delen) har jag setat i 3 timmar nu och småpluggat och slappat. Fått i mig lite ostskivor med smörgåsrån också! Min "sänghörna" är väldigt lila när man tittar på den såhär.. Men ack så mysig.
 
 
 
 
Nu tänkte jag snart krypa ner och sova inför provet imorgon. Oftast innan prov är jag apnervös och kvällen innan tänker jag alltid att jag kan ingenting och försöker läsa hela boken i panik.
 
Men ah, jag känner lite så nu också.. Fast ändå inte. Jag känner att jag kan inte göra mer. (FAST JO..) Så jag tänker inte tänka på det.
 
Trevligt nog så ska vi imorgon ha prov på biologilektionen OCKSÅ. Det innebär att vi bara har svenska innan. Efter provet har vi en till kemi-lektion. Men jag tror inte vi kommer ha den. Så det blir nog bara engelska efter lunchen. Sen hade jag tänkt dra hem, skita i träningen, ta det lugnt, varva ner, kanske plugga lite och sen bara ta det ännu mer lugnt. Bra plan! 
 
För även om idag har varit en väldigt bra dag så har jag känt att jag varit lite stressad. Men provet imorgon går nog bra. ADIOS.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: