daniellakarlssons.blogg.se

Relaxsöndag

Kategori: Allmänt

Hej alla fina! Nu är jag hemma på mitt rum.. Är fett trött och ska chilla resten av kvällen. Glömde min datorladdare hos Marcus så med 23% kvar så lär det ju inte bli så mycket dator ikväll. Ska äta upp min mat (makrill, hell yeah), se klart på mitt djurprogram om vita lejon på SVT2, starta en film (typ ingen aning om vilken), göra min spanskaläxa och sen sova tidigt! 
 
Ska sova riktigt tidigt alltså, måste bara komma ihåg det... 
 
Imorgon ska jag lämna in en förvirrande laborationsrapport. Har varit helt SJUKT streessad. Men tack vare världens bästa pojkvän och lite självdisciplin så är jag klar med den. Hade nästan planerat att hoppa träningen imorgon och skriva den då. Men det slipper jag nu! Som jag sa till Marcus så tror jag inte att någon av er kan förstå vilken enorm börda det är som har lättat från mina axlar. Det handlar inte om att rapporten blev bra eller inte, bara att den är klar. Att jag har något att skicka in! Angående fysiken förresten så gick mitt förra fysikprov förfärligt som ni vet. Men: Vår lärare sa att nästa prov i fysik är efter sommarlovet! Jag får alltså en chans att fundera över fysiken i sommar och sen äga sönder i höst! För just nu är jag fruktansvärt omotiverad, ledsen och förvirrad över fysiken. Har lite panik över att det går så dåligt. Jag behöver sommarlov. och... Som belöning för att jag skrev klart rapporten så ska jag ju ta det lugnt ikväll och ladda inför en ny vecka. Adios
 
 

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: