daniellakarlssons.blogg.se

Skratta eller gråta?

Kategori: Allmänt

Har precis fått tillbaka mitt fysikprov och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ärligt talat. Borde vara ledsen men jag är bara alltså road över min dumhet. För er som undrar så fick jag mindre än hälften av alla poäng och var precis godkänd. SÅ NU VET ALLA HUR ILLA DET GÅR NÄR MAN TROR MAN KAN ALLT UTAN ATT ANSTRÄNGA SIG. DONT DO IT. 
 
Snart blir det beep-test också, ALL SKIT PÅ SAMMA DAG. Är jättetrött också, trots att jag sovit gott och lagom länge inatt. Dricker därför kaffe för första gången på tio dagar. Det gick ju så bra utan..
 
Men efter det ska jag, farmor och Filippa (syster) gå ut och gå med Olle, Idas (kusin) hund. Så det är najs! 
 
Ikväll blir det typ 5 uppgifter kemi, börja med svenskaredovisning och slutligen Family Guy, NYA DELAR. 
 

Kommentarer

  • Maacus säger:

    Love u <3

    Svar: Love u toooo
    DANIELLA KARLSSON

    2013-04-09 | 13:52:19

Kommentera inlägget här: