daniellakarlssons.blogg.se

Tandodling hos Tarzan

Kategori: Allmänt

Hola, 
 
åt godaste, bästa maten hos farmor och farfar efter träningen förut. Sen så har vi bara haft chillstuga här hos Tarzan
 
Här försöker jag visa att längst in i min nedre käke på vänstersidan så håller jag på att odla en till tand. Jag gillar mina tänder som dom är. Jag behöver inte fler. Det gör ont att borsta tänderna och att tugga (ibland). Fy, tänder. Ni är redan många! 
 
 
 
 
Imorgon förmiddag blir det mys på staden med mamma och lillasyster. Bella ska ha nya skor tydligen...
 
På kvällen blir det att träffa och käka hos Marcus fina morföräldrar. Och någon gång under dagen måste jag få in lite plugg. Är skapligt taggad och har en plan. So... Daniella, just do it. 
 
 
I love u. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: