daniellakarlssons.blogg.se

Träning och ett pandaface

Kategori: Allmänt

 
Fyfan vad gott det är med mat. Eller hur amigos? 
 
Körde ett sjukt svettigt benpass på gymmet idag. Började med 25+5 minuter på löpbandet. Shit Daniella. Sen gjorde jag annat benbajs också, fast det är inte det viktiga i denna diskussion!
 
Det viktiga är att ärligt talat måste ju det jobbigaste med träning vara den där pinsamma, nakna promenaden från duschen till tvålen när man är trött efter ett benpass. Särskilt när man stannar vid tvålen, tar tag i tvålgrejen, vilar ett tag och sedan tvingas släpa sig in i duschen igen. Det finns en anledning till att jag inte brukar ta ut sig 100%!
 
En annan pinsam sak är när man inte orkar gå en omväg på cirka 1 meter för att titta sig i spegeln i duschrummet. Så då promenerar man vackert förbi alla i omklädningsrummet, säger säkert hej till någon eller nått, som en panda. 
 
 
Jösses, vilka problem jag har. Det sorgligaste är väl att jag har tid att skriva detta inlägg.
 
Till något trevligare! Kolla mina fina strumpor!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: