daniellakarlssons.blogg.se

blandad skit

Kategori: Allmänt

 
Friday mañana. Då skall jag till skolan (väldigt logiskt), till gymmet och sen ha fredagsmys.
 
På gymmet blir det ben och springa (YAY MINA FAVVISAR ORKA ARM LIXOM)
 
Sen ska jag nog bli av med min laborationsrapport också..
 
 
Sen popcornmys och tagga jobb på lördag. 
 
LIKE ISN'T THIS THE MOT BEAUTIFUL SCENARIO EVER?
 
Hoppas ni är med på noterna, detta är inte ett "hej duktig jag är"- inlägg. Det är snarare "DanillaVanilla planerar sin dag och hoppas på att den blir typ hälften så fin som hon vill".
 
Just ja! I had a cinnamon bun today, it was awesome
 
 
Och slutligen some feelings för oss som lovat att vi gömmer oss under en sten tillsammans om allt blir för mkt
 
be brave my dear. i'll be there
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: