daniellakarlssons.blogg.se

emmy

Kategori: Allmänt

Jag har blivit tillsagd av Emmy, på hennes blogg, att gör detta:

 

#Svara på de 11 frågor du fått
#Skriv 11 random fakta om dig själv

Emmys frågor

Hur bestämmer du vad du ska ha på dig?

Typ väljer något som jag inte haft nyss. Hahah, hatar att bestämma kläder. 

På vilket sätt uttrycker du dig helst?

Prata

Vad gillar du att tillaga?

Pannbiffar typ

Finns det något som du tycker är speciellt med dig, isf vad?

Hahahah, typ att jag säger det som ingen annan vågar. 

Vilka saknar du mest just nu?

Hmmmm, svårt, ingen typ.

Vad är det bästa med att vara av ditt kön?

Att slippa ha något i vägen mellan benen.

Hur skulle du reagera om en främling på stan kom bakifrån och skrämde dig?

Typ skrika sen skratta nervöst.

Vad läser du helst för böcker?

Sånt av Joyce Carol Oates

Lyssnar du hellre på rock eller hiphop och av vilken anledning?

Lyssnar framförallt på bara rock och hiphop. Men just nu blir det mest rap.

Vilken är din favoritfras?

Älskar att (försöka) säga och höra: "Merci beaucoup"

Kan du spela något instrument?

NEJ

 

 

11 (onödiga) fakta om mig
 
Jag gillar att rita små fula saker, men tycker inte att jag har tid. 
 
Catta och Emmy vet tillsammans ALLT om mig. 
 
Jag har en hemlig tumblr. 
 
Jag är väldigt social och söker ofta kontakt. 
 
Jag gillar skolan. 
 
Jag är seriös med att jag vill hitta botemedel för cancer.
 
Jag har fått för mig att folk uppfattar mig som dryg. Vet inte om det stämmer. 
 
Jag är aldrig "tyst sur". 
 
Jag blir fruktansvärt sjösjuk på mellanstora båtar och spyr.
 
Jag googlar typ allt. 
 
Jag sitter just nu med Emmy och väntar på Catta.
 
BYBYE
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: