daniellakarlssons.blogg.se

jul, inköp, isbad och dagens

Kategori: Allmänt

 
I torsdags blev det sista julen hos mor. Julklappar och mys. Fint. Fick massa fina saker bland annat en medicinsk fickordbok. Mycket bra till mina intressen. 
 
Igår fick jag en av mina julklappar från pappa. Dessa nya träningskläder: 
 
 
På kvällen igår umgicks jag med en ny vän. Vi badade i sjön. God damn vad ont det gjorde i kroppen. Men man fick en kick iaf. Kvällen var mycket trevlig. 
 
Idag fyller en av mina älskade lillasystrar 9 år så vi ska fira henne. Blir fikabesök senare. Hon får välja mat så det blir MC. NOMNOM
 
Funderade på att testa nya träningskläderna idag men känner mig trött och sådär. Har ingen lust riktigt. Får se hur det blir. Om Catta hör av sig kanske vi kan köra. Annars blir det hemma och njuta av lovet. 
 
BYEBYE ALLIHOPA. HOPPAS NI HAR ETT LIKA BRA LOV SOM MIG.
 
Just ja, kolla dig i spegeln och säg "Fan vad fin jag är idag". Sen le så mycket du orkar hela dagen ( det är vetenskapligt bevisat att när du ler skickas signaler i hjärnan som gör dig gladare så go for it! )
 
 

Kommentarer

  • Alvis säger:

    Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

    Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

    Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

    Ha en bra dag, Kram! ^^

    2013-12-28 | 11:04:16
    Bloggadress: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: