daniellakarlssons.blogg.se

tog en simtur

Kategori: Allmänt

 
Ikväll blir det ingen simning däremot luciaträning och träffa bäbsen. Väldigt jobbigt faktiskt.  Så jag passar på att simma lite i klassrummet nu på lunchen istället 
 
 
Vi taggar spanskaprov också. sjukt nervöst.
 
Ikväll planerar jag att skicka in min hushållsbudget och kanske plugga lite matte beroende på hur trött jag blivit efter att ha umgåtts med 25 pratande minimänniskor. 
 
Lite dagens: 
Det slog mig precis att: jag blivit starkare i benen av all styrketräning
Idag har jag på mig: svarta skor, svarta jeans och Nirvana-collegetröja
Idag ska jag: gå i skolan, umgås med random, hålla luciaträning, prata skit och plugga
Dagens humör: helt okej trevligt 
Dagens sämsta: trött
Dagens bästa: att jag skickat iväg ett viktigt mejl
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Du är så söt hhahahhaha

    Svar: du med
    DANIELLA KARLSSON

    2013-12-09 | 20:22:23
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: