daniellakarlssons.blogg.se

RAMMSTEIN

Kategori: Allmänt

Hej älskade läsare.
 
Har inte bloggat på länge som ni kan se! Har inte haft den obligatoriska bloggtorkan utan snarare haft så mycket att skriva att jag skitit i det.. Fattar ni?
 
Varit lite upp och ner i huvudet också. Velat göra helt olika inlägg hela tiden.
 
Problemet: Jag gör något roligt och ska skriva om det, får en dålig tanke och vips så kan jag inte skriva det roliga inlägget för det skulle inte va real. Men kan heller inte skriva ett negativt inlägg eftersom att jag ler lixom. Fattar ni?
 

Kan nämna följande dock:
 
Jag var på Bråvalla igår och såg In Flames och Rammstein bland annat.
Stod nästnäst längst fram av minst 20 000 i publiken under Rammsteins spelning.
 
Det var det äckligaste, vidrigaste, skönaste, häftigaste,
underbaraste och vackraste jag någonsin varit med om.
När publiken började hoppa och alla bara var så
jävla lyckliga så var det som resten av världen inte fanns.
Igår natt under 90 minuter fanns bara vi.
Rammstein, Marcus, jag och så 20 000 andra svettiga fans.
 
 
 ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: