daniellakarlssons.blogg.se

EMMY

Kategori: Allmänt

Hejsan! Simmade med hungig mage förut, inte braaaaa... Åt dock väldigt god mat när jag kom hem, lövbiff med haricot verts, japansk soyasås och jasminris! Så himla matkomagott.  
 
(SOYA ÄR DET BÄSTA JAG VET)
 
Men i alla fall! På simningen träffade jag ju underbara Emmy, vi pratade och skrattade, kändes som det var tre år sedan typ! 
 
Emmy är en av mina allra finaste vänner. Hon finns där, det kan man alltid lita på
 
Detta inlägg skrev hon om mig! FINASTE EVER JU..
 OCH DU EMMY ANGÅENDE DEN DÄR BILDEN. PASSA DIG VA?
 
 
Förlåt kära Emmy för att jag snodde din bild, lol. Puss. 
 

Kommentarer

  • Catta säger:

    kojåpeihsgnafbåq!!!! JAG SAKNAR ERRRR! <3 <3 <3

    Svar: VI SAKNAR DIG
    DANIELLA KARLSSON

    2013-03-08 | 21:45:59
    Bloggadress: http://cattalindberg.blogg.se
  • Emmy säger:

    HAHAHHAHAHAHA FÖRLÅT MIG :):)

    Svar: bajsunge
    DANIELLA KARLSSON

    2013-03-09 | 00:34:38
    Bloggadress: http://eeeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: