daniellakarlssons.blogg.se

hemma idag också...

Kategori: Allmänt

Som rubriken säger så blir jag hemma idag också, trots att vi bara hade tre lektioner och sovmorgon.
Gick upp vid halv tio och tänkte gå till skolan men jag fick fetaste huvudvärken..
Så ah, stannar hemma. Har lite dåligt skolsamvete...
Men att ta det lugnt kan vara bra, mycket i skolan och så. Gjorde mycket på lovet så en riktig slappdag är välbehövlig. 
 
Men eftersom att jag inte är jättetrött så tänkte jag plugga lite...
Har kemiprov nästa vecka så det kan ju vara bra. Måste också läsa igerots att jag är hemma idag så har jag lite dåligt samvete...
Men att ta det lugnt kan vara bra, mycket i skolan och så. Gjorde mycket på lovet så en riktig slappdag är välbehövlig. 
 

   
nördigaste bilden typ ever från Chalmers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: