daniellakarlssons.blogg.se

idrott och hälsa

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen! Jag satt och gjorde cogmed (?) när jag kom på att vi har hälsoprov imorgon typ? Kul tänkte jag då! Då kan jag strunta i cogmed och lägga mig i sängen och läsa om proteiner istället. Mycket trevligare ( =lättare, vilket blir trevligare då man känner sig klok)  Vill även passa på att skryta lite (även om man inte får göra det, skrytigt juu..) om att jag fick A på min hälsobildsuppsats.. :)
 
Sedan jag kom hem från simningen (då jag blev arg på min tränare pga diverse anledningar som inte går att förklara här) så har jag bland annat ääääätit pastakycklinggrejs, knäckemackor och mjölk ♡. Sen gjorde jag cogmed (blä) försökte jag göra cogmed. Och sen har jag förlorat mig själv i youtubes skumma värld. Av de mindre skumma sakerna finns Clara Henry. Så bäst. Någon annan som är bäst är Marcus freakin Söderlind som fyller artonpå söndag! Taggad!

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: