daniellakarlssons.blogg.se

kloka tankar om träning

Kategori: Allmänt

Hej alla ni vackra därute som kan ta fina bilder i spegeln! Tänker nämligen berätta en skakande sak för er (och alla andra)! Jag kan inte ta egopics i spegeln! Huhaligen.. Nu är ju inte det en livsviktig egenskap men ändå.. Det är ju lite trist alltså..
 
Idag på gymmet till exempel! Kände mig helt okej fräsch i mina gymkläder som består av ful tröja och trasiga byxor (under har jag dock en dösnygg sportbh som jag älskar, men som jag aldrig visar. Har lixom aldrig tagit mitt fina presentkort på intersport, åkt dit och köpt ett svart linne. Nej det är tydligen för svårt för mig.. Dessutom vill jag helst dölja mina armhålor på gymmet just, i joggingspåret är det okej men gymmet... Nej. Får för mig att det ska börja blixtväxa hår och bli två skogar i armhålorna. Paranoid? Ännu en sak som talar för att jag inte borde träna.) Så jag tänkte ta en liten bild till bloggen. Detta blev resultatet...
 
Clownfejs....
 
 
... elleeer sorgsen, patetisk fjortispose och en arm med egen vilja?
 
 
 
Såååå, efter en rejäl analys har jag kommit fram till att jag inte borde motionera. Choklad is my cup of tea.
(Fast ah.. Choklad är inte te..) 
 
 
Adios!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: