daniellakarlssons.blogg.se

min dag

Kategori: Allmänt

Hej alla! Vad roligt att det var ganska många som tittade in första dagarna! Jag är fortfarande förkyld och så... Men.. Idag är jag piggare men hostigare.. Aj aj aj.. 
 
Men idag ska jaaaaag...
 
 1. Plugga... Har såhäääääääär mycket att göra..
 
- rätta och skicka in engelskaanalysen..
- översätta texter från spanska
- öva på spanskadialog
- cirka 15 000 000 000 kemiuppgifter inför provet nästa vecka
- läsa biologi och gå igenom Marcus gamla prov på området.
 
2. Gå på en promenad med Tarzan Marcus och ta kort! Min instagram: daniellalinnealouise
 
3. Käka hos Marcus morbror och hans sambo (som fyller år!) och hennes son. Det ska bli jättetrevligt :)
 
 
 
 
Ooooooch här kommer lite bilder från min instagram som ni ska in och följa!
(Om bilderna ser konstiga ut är det för att jag tog dom från min instagram.com eftersom att jag inte laddat över till datorn...) Gillar som ni kan se solnedgångar (heheeheh) men det finns annat där också! Så leta er in  vetja :)
 

Kommentarer

  • Catta säger:

    SERIÖST KVINNA!
    ett...SLUTA UPP MED ATT VA SÅ SNYYYYYGGGGG
    och tvåå...BLIR FOTOGRAF ELLER NÅT?!?!?!?!?

    träffas snart!
    puss o kram

    Svar: mmm fast det är du som är snyggast. och tack du är snäll du. <3
    DANIELLA KARLSSON

    2013-03-03 | 23:14:31
    Bloggadress: http://cattalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: