daniellakarlssons.blogg.se

nighty

Kategori: Allmänt

 
Hejsan Hoppsansaaaa
 
Träningen med Amanda var najs! Vi började med rodd men jag fick typ ont i armen/det var tråkigt så jag köttade på crosstrainern istället. Blev feeeett svettig..
Sen blev det några armövningar, benpress x 1000 och till slut lite magövningar som Amanda, Victorias secret-modellen, tyckte vi skulle köra. Det var grymt och kul att köra tillsammans med någon istället för att vaaa ensaam (som i och för sig är skönt ibland).
Nästa gång ska jag ta i mer! Är sjukt taggad på gymmet just nu, kör inte aphårt, men nu tusan ska jag få så pass mycket muskler att jag kan öppna Colaflaskan helt själv! Yeah. 
 
Har även varit och lyssnat på Sebastians teknikredovisning,
han var jätteduktig på att prata inför folk! stoltstorasyster.se 
 

Nu ska jag sova för imorgon är det fredag.
peace 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: