daniellakarlssons.blogg.se

NRJ

Kategori: Allmänt

God kvääll... Vet ni, jag har värsta energin! Det var jättehärligt att simma och åka några åk i äverntyrsbadet! Sen har jag tillbringat kvällen med familjen framför Gladiatorerna och film, myys!
 
Imorgon hade jag tänkt gå upp tidigt så att jag hinner med lite grann... Vid nio kanske?
Ska nämligen fräscha upp mig (typ tvätta håret, lol) och plugga innan jag drar ner och möter Älskling när han slutar jobbet!
Blir Subway, åh.. Mamma mia så gott..
Senare på eftermiddan skulle jag om det är "varmt" vilja promenera lite.. Hum... Får se..
Efter det är det planerat Dexter eftersom att jag blivit besatt..
Slutligen kommer Marcus släkt och firar och käkar gott.
Låter som en bra dag :)
 
 
 
Förresten! Jag vill lära mig att gå upp i brygga.
Eftersom att jag är fruktansvärt stel så vore det döcoolt. Det får bli mitt mål!
 
goodnight

Kommentarer


Kommentera inlägget här: