daniellakarlssons.blogg.se

SAKER ATT SE FRAM EMOT!

Kategori: Allmänt

HOLA! 
 
Precis som många andra längtar jag mycket till olika saker! Det är just nu alltid mycket plugg för min del och därför kan det vara bra att ha saker att se fram emot! Just nu ser jag fram emot dessa saker:
 
Skidsemester i Kläppen över påsk! 
(fast broder ska inte med, Marcus däremot ska det!)
 

 
 
 
SOMMAREN!
 
Denna sommar:
Festival! Sola! Bada! Solnedgångar! Öland! Vara ute i huvudtaget! 
 
Band till Bråvalla!
 
 


 


Och dessa saker ser jag framemot att göra och även umgås med två av mina finaste kompisar! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Åh så himla braaa att ha saker att se fram emot! YAY VI BORDE BADA! CYKLA TILL DJULÖ MED MJUK <3333 Och himla braiga bilder folk knäpper på mig, yay, woho.

    Svar: låter awesome :) <3
    DANIELLA KARLSSON

    2013-03-26 | 21:39:22
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se
  • Catta säger:

    Gud vilken bild! Fast vad brun jag var!
    Längtar också super as mycket till sommaren! :D :D :D

    Svar: Fett fin :)
    DANIELLA KARLSSON

    2013-03-26 | 22:02:39
    Bloggadress: http://cattalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: