daniellakarlssons.blogg.se

why?

Kategori: Allmänt

Seriöst. Som den prestationsångestande naturelev jag är så känner jag mig ibland ganska stressad. Mycket plugg men samtidigt så himla mycket annat som jag vill hinna med! Då undrar jag nu
 
Kära Daniella varför i hela friden anmälde du dig till minnesövningar? Du är skitbra på att plugga in glosor och du har inga koncentrationssvårigheter, du har mycket att göra och behöver inte mer. Så varför? WHY? Por qué?
 

Seriöst jag är hellre magsjuk två veckor varje månad. Seriously, hahah vad jag är töntig! 
 
På tal om seriöst, jag funderar på att kolla lite med elevrådet om man kan va med. Vår klass har ingen representant. Hehehe, på tal om att jag har "mycket" att göra. Ah ja,'
 
 
här har ni mindfuck
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Fina vännen... Hoppas din ångest släpper snart. Du är för värdefull för att drunkna i måsten! OCH DRUNKNA ÖVERHUVUDTAGET!!!!

    2013-03-18 | 19:32:51
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: