daniellakarlssons.blogg.se

Yollibox

Kategori: Allmänt

 
Idag har vi firat Jenny som fyller 15 år! Ett STORT GRATTIS till henne :) Av oss fick hon pilatesboll, hantlar och godis (bästa kombon ju), men hon fick också en dator såååå... Som hennes läsare anser jag att hon borde fixa en blogg igen! 
 
Iaf.. Efter alldeles för mycket fika har vi ätit thaimat från Wok Yam Yam, godis och även testat Yollibox!
 
Alltså jordgubbsyoghurtglass. Jag tyckte att den smakade lite parfym faktiskt... Men på grund av att man kan äta den med gott samvete så kommer jag nog fortsätta köpa den.. Finns även som mango och choklad! Ska testa choklad även om jag är skeptisk.. Men men, "nyttigt" (men är nog fett lurad av företaget, hahah, man kan skriva vad som helst så går jag på det) så ah, bra när sötsuget sätter in trots att man käkat godis hela dagen! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: