daniellakarlssons.blogg.se

Äventyr med B&B

Kategori: Allmänt

 
HEJSAN DÄR UTE MITT I NATTEN
 
 
Idag åkte jag och min fagre pojk till Bie. Där grillade vi med syskon, moder och moders skäggige. Sen gick jag, M och B n B (Bobo & Bella) ut på äventyr! 
 

 
Bella såg ett rådjur (Marcus intygar att det var på riktigt) och det var diskussioner om att ormarna inte skulle äta upp oss. Det var vääldigt skönt att vara ute i skogen, trots den nästan äckliga värmen. Crazy varmt. 
 
 
 
Bobo hittade en spindel, som fick mosdöden dö.. So I'll blame the rain on him. 
 
 
Sen för er som undrar så håller jag på att lära mig åka skateboard. Vi var ute nyss. Alltså fyf*n vad ni kommer få se. Ni kommer bli avundsjuka för att jag är så bra. Imorgon ska jag träna. You see me rollin' you hatin'
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    VAD FINA NI ÄR. :):):) HAHA grym Bobo är... No mercy.

    2013-05-10 | 00:33:57
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: