daniellakarlssons.blogg.se

fisk och matte

Kategori: Allmänt

 
På grund av ömmande rygg så blev det endast ett halvt mespass med typ puls död som högst. Väl hemma fick jag lax. För er som inte visste så älskar jag fisk. De flesta fiskar iaf. Min favoritmat är följande:
 
- Makrill i tomatsås
- tonfisk
- stekt lax
- lax i ugn
- varmrökt lax
- sprödbakad fisk
- stekt fisk
- potatisgratäng
- potatisbullar
- farmors mat. Bäst av allt.
 
Så ah! You get the point? I like fish. Och på sista tiden så har jag typ matats med fisk konstant. För någon vecka sedan åt jag typ fisk 5 gånger. Praise the lord for fish.
 
Resten av kvällen har jag roat mig med detta: (äter inte fisk hela kvällen vet ni)
 
 
Min bästa vän ikväll har varit:
 
 
Har inte använt den då allt handlat om ekvationer med bokstäver, men den har legat bredvid mig som mentalt stöd. 
 
 
Men nuuuu ska jag sova och hoppas att min rygg mår bra imorgon. Nationella prov i engelska direkt på morgonen, så en riktig jättefrukost ska jag se till att hinna med. Hmmm, fisk kanske?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: