daniellakarlssons.blogg.se

Min fredag amigos

Kategori: Allmänt

 
Hejsan hoppsan! Söndag var det idag då.. Skönt om ni frågar mig. Ångest om ni frågar någon annan. 
 
Idag har jag läst lite om Hållbar Utveckling och även gjort ett gammalt nationellt prov i matte 1c. Ikväll ska jag chilla och käka pizzzza.. Kanske eventuellt troligtvis inte så tittar jag på hockeyn sen.. 
 
Skönaste dagen på länge var i fredags när jag var ledig förutom en lektion. Hade en Daniella-dag som avslutades med grill. 
 
Drog mig ut på en löptur nämligen, årets första (kanske sista? nejdå, det var helt okej jobbigt)
 
SUMMER IS THAT U?
 
 
Sedan drog jag fram alla mina kockkunskaper och lagade godaste hälsomaten.. (Don't worry, im not a hälsofreak.  klämde i mig typ 13 hallongrottor sen på kvällen)  Haricot Verts, äggröra och spenat, tonfisk och champinjonröra! Fy tusan alltså. (Ingredienserna låter äckliga.. Men det var gott!)
 
 
ADIOS
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: