daniellakarlssons.blogg.se

Nyköping

Kategori: Allmänt

Alltså jag trodde att jag bloggade från mobilen imorse men tydligen inte... 
 
Anyway. Idag har jag varit i Nyköping och träffat släkt och ätit otroligt god mat! Vaknade först upp hemma hos babe av att han fick sendrag i foten vid nio. Så då var jag pigg, trots godnatt vid 3 kvällen innan. Hann läsa biologi i 30 min typ. Hade behövts så mycket mer. 
 
 
 
Men väl hemkommen så har jag varit ganska effektiv och gjort detta:
 
 
Detta är bara en av alla 100 saker jag måste kunna på torsdag. Funkar bra för mig att "rita" på datorn. Det fastnar bättre om man måste hålla på ett tag. 
 
Imorgon blir det dubbel (friviillig dessutom) biologilektion vid 12.35 (var gärna avundsjuka), sen spanska och sen eventuell träning. Beror helt på biologipanik. Men det lutar åt träningshållet. Fast innan dess ska jag glo på Phineas & Ferb och slappa.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: