daniellakarlssons.blogg.se

små och stora muskler i mikrokosmos

Kategori: Allmänt

 
Imorgon har hela klassen endast en lektion, 14.30-15.15. Med ett undantag. Jag, Daniella Karlsson, måste komma hit 8.25 och ha muntligt nationellt prov i spanska. Som tar ungefär en kvart. Så värt. 
 
Men klok och positiv som jag är så har jag en plan och ser det positiva med denna katastrof. Efter mitt prov så drar jag till gymmet. Vid nio alltså.. Sen hem, lunch och matteplugg. Och efter det tillbaka till skolan, en lektion och sen FREDAG OCH HELG. Anledning till att jag gymmar imorgon är att 1. jag tycker det känns mer värt att åka  till skolan tidigt på morgonen när alla andra har sovmorgon då och 2. ska inte simma på kvällen eftersom vi ska hem till Anna och fira henne.
 
SÅ AMIGOS, NU VET NI MIN PLAN. HOPPAS NI TYCKER SYND OM MIG LITE GRANN IAF. SPANA IN MINA MUSKLER SOM JAG SKA PUMPA PÅ GYMMET IMORGON. 
 
 
 

Kommentarer

  • Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥ säger:

    Hihi vad biff du är! ^^

    Var med i min tävling där man kan vinna två pastelliga lyxnagellack från essie! Enklaste reglerna i världen <3

    2013-05-17 | 23:33:05
    Bloggadress: http://neapocalypse.blogg.se/
  • BORTSPRUNGEN säger:

    Fin blogg! :)

    2013-06-01 | 19:48:56
    Bloggadress: http://bortsprungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: