daniellakarlssons.blogg.se

Tvistad

Kategori: Allmänt

 
HejhejHej
 
Jag har lite tvistat humör just nu. Känner mig happy
 
 
 
Men sen ser jag högen på mitt skrivbord och påminns om att jag har kursprov i biologi imorgon. Då känner jag mig mindre glad.
 
 
Så då känns hela livet bajs och jag kommer att tänka på allt annat dåligt och jag får prestationsångest och blir helt förlamad och vill helst bara sova. 
 
 
Så ärade medlemmar, tyck synd om mig. Och äcklas lite lagom av att jag fortfarande har svettiga idrottskläder på mig. Grejen är den att jag tar typ 2 timmar på mig från att jag går till duschen tills dess att jag är klar, påklädd och har återfått fokus. 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan fina Daniella!

    Jag har en liten fråga till dig. Vad och hur gjorde du för att bli smal och gå ner i vikt? Skulle gärna vilja ha lite hjälp då jag också skulle vilja det. Vore jätte snällt om du gav mig så många tips som möjligt och gärna saker som går ganska snabbt. Vill bli smalare i hela kroppen. Tack på förhand, PUSS.

    2013-05-29 | 17:51:47
  • Sofie säger:

    Fint bäddset :)

    Svar: TACK :)
    DANIELLA KARLSSON

    2013-05-31 | 10:35:22
    Bloggadress: http://thepalma.blogg.se
  • Lovisa säger:

    Tycker verkligen synd om dig!!!

    2013-05-31 | 14:25:25
    Bloggadress: http://svenssonlovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här: