daniellakarlssons.blogg.se

aktuellt med moi

Kategori: Allmänt

 
Imorgon har jag biologiprov med böcker och anteckningar. Är sjukt rädd. Desto mer man får ha med sig desto svårare blir provet. 
 
 
Hoppas på att jag inte blir krassligare till imorgon så jag dra till gymmet. Skippade det idag, stannade hemma och åt pepparkakor istället.
 
 


Här kommer Daniellas lilla aktuelltlista:
- Presterade helt okej på min muntliga bokanalys idag
Måste komma ihåg att knåpa ihop en infolapp till simmarungarnas lucia
Måste lämna in lönepapper till banken
- Måste skriva ut papper från skatteverket
- Har fysikprov på måndag som jag hade på något sätt förträngt
- Har flera så gott som färdiga samhällskunskapsrapporter som jag är för lat för att skicka in.
- Jag tittar alldeles för mycket på tecknat.
- Snart är det snart helg.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: