daniellakarlssons.blogg.se

bitter

Kategori: Allmänt

 
Efter en alldeles för jobbig dag i skolan drog bittra jag till någon fin som fick agera antibitter-terapeut. Tack för det.

Sen har jag köpt godis och tittat på gymnastik. Här ser ni även hur otroligt mkt coolare jag är än er. Spock och Snickers i samma bild. U SHOULD BE IMPRESSED. Dock är jag ungefär lika bitter och dryg just nu som jag ser ut att vara på bilden. 
 
 
Imorgon ska jag upp och jobba en la casa de baños (badhuset). Min fredagkväll ska spenderas på det bästa sättet av den sämsta situationen (plugg). 
 
hejdå hejdå vi kanske hörs om jag tröttnar på Jan-Erik Stenberg, hans nya familj och deras månadsbudget, batteriets inre resistans och de försvunna i Argentina. (alltihop väldigt intressant)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: