daniellakarlssons.blogg.se

Hushållsekonomi vs glögg

Kategori: Allmänt

 
Hej här sitter jag och pluggar något skittråkigt: hushållsekonomi. Kände mig väldigt omotiverad och dålig tills fader tittade in. Hittade dock lite glöggdär nere också vilket gjorde min dag mkt bättre. 
 
 
Började ju som sagt till lunch idag och hade matte (som mot all förmodan var helt okej effektiv), hade sedan karatelektion på idrotten. Det var jättekul men inte så jobbigt så jag blev kall och lite yr (?). 
 
Efter skolan fixade jag ett av alla tusen (två) ärenden på stan, drog sedan hem och sedan iväg och åt bullar hos random. 
 
Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv för ingenting (what I do best u know) och kanske slå på någon spansk kortfilm. ADIOS OCH PS OM NI VILL ASK
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: