daniellakarlssons.blogg.se

åh du måndag

Kategori: Allmänt

 
Godkväll
 
Ikväll har det varit klubbtävling för de yngre, jag och Bobo har hejat på alla yay
 
Nu sitter jag här och trotsar alla sömncoacher som säger att man inte ska plugga i sängen. Eller ah, jag försöker plugga lite spanska. Äter även glass i stora lass, smsar och lyssnar på musik. Yay.
 
Mitt nyaste problem som jag vill dela med mig av här på gnällbloggen: Jag är vinögd. Alltså mina ögon sticker iväg typ. Och jag kan inte bedöma avstånd så ibland tar jag tar i luften. Eller så kanske jag bara har så bråttom hela tiden.
 
 
Imorgon ska vi till någon fabrik i Högsjö. Finns ju roligare saker kanske. Alla som inte vill följa med räcker upp en hand:
 
 
Alla ni som tycker jag förtjänar lite glädje: snapa mig daniellakarlsso
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: