daniellakarlssons.blogg.se

om alla människor var ananaser skulle hon vara en mandel

Kategori: Allmänt

 
Idag i skolan hade vi simning, fett kul. Vi körde intervaller och vattenbasket. Superhärligt asså.
 
De senaste timmarna har jag kämpat ihop denna måltid:
 
Purjolöksfärsbiffar, purjosallad, potatis och vitlökssås. YUMYUMYUM EVERYBODY
 
Det här är min reaktion när jag påminner mig själv om att jag har tusen miljarder (2 egentligen) uppsatser att skriva. 
 
Men sen kommer jag på att det snart är lov och att jag lika gärna kan skjuta upp det, som jag alltid gör. 
Så därför ska jag titta på Girls i källaren då internet är bättre här. Så coolt.
 
PS. Ni som smsar mig och får svar direkt kan gärna svara mig sen också DIREKT. Skicka inte ett sms och lägg ifrån dig mobilen sen, u don't get to do that. Ni vet vilka ni är. Och jag vet var ni bor. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: