daniellakarlssons.blogg.se

sömnbrist och saknad myskille

Kategori: Allmänt

 
Inatt sov jag typ ingenting. Låg och försökte somna i flera timmar. Sista gången jag tittade på klockan var den 3. Sen sover jag inte bra när jag väl sover heller, har mardrömmar hela tiden. Så just nu är jag otroligt trött och har noll energi. Skulle gärna gå hem efter skolan och plugga lite och sen försöka sova tidigt som satan. Men jag ska nog försöka simma ändå eftersom jag ska träffa Bobo efteråt, den myskillen vill jag inte missa. God I love that boy.
 
 Min älskling ❤
 

Kommentarer

  • Emmie säger:

    Så söt!
    Titta gärna in i min blogg, har nyss börjat blogga.
    Skriver lite om min vardag, mode och lite annat också :)

    2013-10-07 | 21:20:53
    Bloggadress: http://emmieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: