daniellakarlssons.blogg.se

trerätters hos Amanda nomnom

Kategori: Allmänt

 
Efter att jag och Sema hade skrivit högskoleprovet igår så var vi, Angelique och Ebba hembjudna till Amanda på trerätters. 
 
Till förrätt fick vi detta (som jag så pedagogiskt visar med en lågkvalitétsbild):
 
 
Varmrätten var plankstek med champinjoner, beasås och pepparsås. Sjukt gott. Jag tog den med brunast mos, mums
 
 
Och till efterrätt fick vi typ den finaste desserten jag ätit. Alltså bless Amandas mamma för detta:
 
 
Blev även avgudad (ehm) av denna sötpöt:
 
 
Och så vann mitt lag musiktävlingen som Wilma hade fixat! Vi fick ljuslyktor som fett fint matchar våra rum:
 
Observera den vackra förloraren bakom.
 
Här har vi Angelique, smashing. Hon bör bli lucia btw, rösta på henne! LUCIAKANDIDAT NUMERO UNO
 
 
Och slutligen ett superdupertack till värdinnan och hennes familj för en extraordinär kväll och en fin början på höstlovet!
 
 
MERCI BEAUCOUP
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: