daniellakarlssons.blogg.se

Bajs i poolen

Kategori: Allmänt

 
Hejsan hoppsan. 
 
Igår skulle jag vara duktig och träna lite simning men då när jag kommit dit så visade det sig att en liten unge (I hope) hade skitit i poolen. Toaletten dög tydligen inte. Så då fick vi latmaskar åka lite rutschkana och basta istället. 
 
Idag är det träning igen men jag har ingen lust att bada i bajspoolen idag (dålig ursäkt, egentligen så är jag för slö). Så jag hoppar nog idag. Kanske (läs troligtvis inte) joggar jag en runda istället. Skulle även behöva läsa lite biologi. 
 
Har även märkt att min koncentrationsförmåga är lika med noll. Kan inte träna ett helt pass ordentligt, kan inte lyssna en hel lektion, kan inte se en hel film.
 
Här är jag när jag simmar i en bajsfri pool, life.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: