daniellakarlssons.blogg.se

hinduism

Kategori: Allmänt

 
Now we ska ha religion och titta på film om hinduismen, (älskar religion, sjukt spännande). Har även handlat med mitt presentkort. YAY
 
 
Hade tänkt simma idag men ärligt talat får vi se hur det blir... Måste nämligen
 
1. Skriva klart och skicka in min laborationsrapport om osmos. 
2. Superplugga i sista sekund inför samhällsprovet om politik imorgon. 
3. Börja skriva anteckningar inför repotaget som ska skrivas om gårdagen. 
 
Så ärligt, om jag ska träna så innebär det att jag måste åka dit klockan 16, komma hem 19 och äta då. Så det blir 3,5 timmar borta... Dumma jag som planerat för dåligt får nog hoppa träningen idag också. Dummmmaaaa Daniella. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Men Segseg, du får simma nästa gång du inte har massa saker att göra :D Fett söt btw hahaha.

    2013-09-25 | 12:40:07
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: