daniellakarlssons.blogg.se

höjdrädd klättrarbrud

Kategori: Allmänt

 
Idag var Naturvetenskapliga och Tekniska programmen vid Sörsjön utanför Norrköping. Vi fick samarbeta och klättra! Höjdrädd som jag är så var jag tydligen tvungen att panikera 4 meter ovanför marken. Fick hjälp av en snäll man och kom levande ner på marken. Resten av dagen gick åt till att hacka tänder och vara nära att frysa ihjäl istället.
 
 
 
Denna vackra bild beskriver perfekt mina känslor denna dag. 
 
Efter att frysande ha cyklat hem så tog jag ett supervarmt bad och drack en hemmagjord islatte (inte alls lika glamoröst som det låter). Resten av kvällen ska ägnas åt samhällskunskap och mys under täcket med mina nyrakade ben (finns det något underbarare än nyrakade ben under täcket?)
 
 Btw, Angelica är mästerfotograf. Om ni undrade.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: