daniellakarlssons.blogg.se

MIN HELG MED FINA VÄNNER

Kategori: Allmänt

Efter skolan i fredags drog vi tjejer hem till mig och hade smörgåsrånsfest typ
 
I fredags kväll var jag, Sema, Amanda och Angelica hembjudna på middag hos Ebba och hennes familj. Vi fick trerätters och underbart sällskap, så tack Ebbbsssiii <3
 
Jag jobbade hårt som caddie i lördags också! Pappa spelade golf i 7 timmar och jag (med träningsvärk) sprang efter. Senare på kvällen kom Sema över och vi "pluggade" och glodde på Batman. 
 
Idag, söndag har jag varit på tipspromenad i skogen med la familia och sedan blev jag överraskad av Emmy och Catta som kom hit och drog med mig på picknick. Av Catta fick jag min väääldigt sena men fina födelsedagspresent. Taaack
 
 
JAG HAR IAF VÄLDIGT FINA VÄNNER, DONNO HOW I GOT U GUYS. THANK U FOR BEING MY FRIENDS.
SKA DUSCHA NU SEN TITTA PÅ FILM TYP HEJDÅÅÅÅÅ
 
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Du är bara bäst, det är det som krävs för att få bra vänner. Tack själv!

    Svar: <3
    DANIELLA KARLSSON

    2013-09-01 | 21:49:11
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se
  • Emmy säger:

    Du är bara bäst, det är det som krävs för att få bra vänner. Tack själv!

    2013-09-01 | 21:49:12
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här: