daniellakarlssons.blogg.se

torsdag, snart fredag

Kategori: Allmänt

 
Hej hopp, igår hoppade jag min träning pga lathet, förkyldhet och illamående. Har tappat aptiten. Blä. Inte optimalt att träna illamående.
 
Men när jag trodde att jag bara skulle göra ingenting förutom att mögla lite i min säng så kom en av de finaste på jorden, Catta. Och så pratade vi meningslöst i två timmar och det gjorde mig gott kan jag säga.
 
 
Efter middagen igår så ÖVNINGSKÖRDE JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN. I 45 MINUTER. Det var jättekul. Gick mycket bättre än väntat. 
 
Idag ska vi ha "KTC-dag". Vi slutar 15.30. Fy. Vet inte om jag ska träna ikväll, känner mig som sagt sjuklig men vi får se. Tänker inte ha dåligt samvete om jag inte gör det. (Vem försöker jag lura? Klart jag kommer ha.)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: