daniellakarlssons.blogg.se

peace och fab

Kategori: Allmänt

 
Imorse hade jag tydligen sovmorgon. Som jag fick veta när jag väl kommit i tid till lektionen. KUL.
Men det löste sig med lite fysik och prat. Resten av skoldagen bestod av biologi, ickegod mat och fysik. 
 
Efter skolan hade jag jobb på World Class där jag bland annat fick träffa en sjukt söt bebis. Som spydde på mig. 
 
Sen har jag umgåtts med en vän och varit allmänt happy.
 
 (filtret som gör mina fab-tänder gula, om ni undrade...)
 
Imorgon har jag sovmorgon också. Fint.
 
Nu ska jag rita lite och titta på TBBT.
 
Peace på dagen, den var bra.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Bebis... Som spydde på dig... Hemska varelse (hahhaehehhahahah) :((((

    2014-01-08 | 23:18:11
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se
  • anonym säger:

    Det smile tho

    2014-01-10 | 07:26:42

Kommentera inlägget här: